Soutkum Kubra__41 ben 50kiloyum çok üzülüyorum bir 5 6 kilo almam lazım ama olmuyor yiyesin gelmiyor iştahım yok
Deletedmom0038 Kızım beş aylık hamile kalmadan önce 41 kiloydum tok karnına. Şuan 42 kiloyum hangi tarafa deliriyorduk.
elif78 Kubra__41 ben hamilelikte 63 kiloydum suan 50 kiloya kadar dustum emzirmiyorumda ama istahsiz cok yemek yemek aklima hic gelmiyor kilo almak vermekten daha zor bence suan abur cubura basladim belki onlarla alirim zayiflikta iyi degil ins aliriz kilolari
Elifdurumerve Kubra__41 kardeşim de kilo alamıyordu diyetisyene gitti bi liste verdi gece yatmadan önce bebe bisküvisi de vardı yemesi gerekenler arasında. Kaç aylık bebeğiniz süt gaz yapar ama 5 aylık filansa artık etkilemez
BMA Kubra__41 ayni benn🤦🏻♀️evlendigimde 49 dum hamile kaldim 52 oldum hamilelikte 10 kilo aldim dogumdan 1 hafta sonda hepsi gitti suan 52 kiloya geri düştüm bende yiyemiyorum iştah sıfır kiloda alamiyorum boyumda uzun cılız bisi oldum🤦🏻♀️😥🤦🏻♀️
Prensimveben Kubra__41 ben çok zayıf olduğum için eşimle anlaşma yapmıştık eğer kilo alırsam ikinci bebeği yapicaktik 🙈denemediğim kalmadı en son bebe biskuvisi her gece yatmadan bir kase bisküvi sütle karıştırıp yedim 4 ayda 7 kilo aldım 45 kilodan 52 kiloya ulaştım şimdi 8 aylık oğlum var 💪😁 tavsiye ederim bebe biskuvisi kilo aldırıyor 🤗
Minnakcan Kubra__41 inanırmısın bende post açmayı düşünüyordum tartıya çıktıkça moralim bozuluyor eşinde almamı istiyor sürekli hamileyken çok iyydi kilon diyor😏 cicibebeli tarifi deniycem canım bende onu çok duyuyorum
Ahsen Kubra__41 Allahım bende vermek için neler yapmadım ki bana da herkes az ye diyor ne yapıcam bilmiyorum bende emziriyorum ama gitmiyor kilolar
Minnakcan Ftmazeynp sırf bu tepkiyi alırmıyımki die post açamaya çekindim😂🙄 inan Buda dert verememek nasıl sorunsa Buda sorun😕
Kubra__41 Arkadaşlar hepiniz yardımcı olmuşsunuz allah razı olsun ama gerçekten kilo alamamakta çok kötü giydiğin yakışmıyor eskidende normal bir kızdım ama üstüme yakışırdı giydiğim şimdi herşey berbat duruyor üstümde insan aynalara bakmak istemiyorum bebe bisküvisi ve irmik muhallebisini deniyelim tekrar konuşalım
NekwaSultan Kubra__41 tok karna keçiboynuzu özü yiyebilirsen günde 3 öğün ye hem de 2 kere de 1 tatli kaşığı çörek otu yagi tok