durulandiniz artik cogu yemek tskimi hep duz sade. Kenarlari yaldizli ve ya sekilli oluyo. Ben sekilli olanlari cok begeniyorum gorsel de atarim hatta. Benim kiler 5 yillik simdiye kadar toplasam 20 kere kullanmadim ozel davet vercek oldugumda kullandim genelde. Schafer markasi ama model olarak bilmiyorum. Kenarlari vs hala ayni yeni gibi hatta. Onunda gorseline bakil starim ama ben sizin yerinizde olsam o tarz model almam. İlk soyledigim modeller daha hks duruyo sofralarda. Diger turku desenli tabaklar cok boguyo e bide ortaya yemekler catal kasik bardak da girince iyice boguyo. Tabi bu bemim sahsi fikrim ve yenilenmis zevkim (evlenirken keske bu zevkte olsaydim 😂) sonraki yoruma eklerim dediklerimi