@[silindi] kızımda 41+3 te artık nihayet suyum geldi 😌 ama assla kendi sancım olmadı güle oynaya gittim hasteneye tabi gördüm günümü 😅 6 saat suni sancidan sonra normal doğum yaptım
Oglumdada 41+1 de nişanım falan gelmişti artık ama yiene sancı yok sadece regl ağrısı gibi iki cm açılmış sadece yine sancı manci yok ortada suni ile bu sefer 2 saatte normal doğum yaptım çok şükür iki doğumda da atılan kesiyi iliklerime kadar hissettim tek orda çığlık attım çok acıttı ya onu hatırlamak istemiyorum bide doğum acısıyla analmazsin miniminimini faaln diyorlardı 🙄🙄🙄🙄😒