Tugcedgn ikisinde doğdular doğalı aylara göre günde kaç kere uyumaları gerektiğine ve ne kadar uyanık kalmaları gerektiğine dikkat ettim. Çünkü uyanık kalma süresini eğer geçirirsenşz bebek çok fazla uykuya direniyor. Sonra akşamları hep o saatte uykuya hazırlığa başladım, pijamasını giydir, yaz ise her gün duş aldırdım, kış ise 2 günde bir yıkadım, banyo yapınca rahatlıyorlar. Sonra hep karanlık ortamda uyuttum, asla salonda falan uyutmadım gündüz uykularj da aynı şekilde hep beşiğinde oldu. 4. Ayda başladım uyku eğitimine. Beşiğe yatırıp önce biraz oynayıp konuşuyordum onunla uyku sinyalleri alınca ışığı kapatıp tekrar onunla temas halinde oluyordum annecik burada merak etme, götüne pışpış yapıyordum. Emzikte önemli bu hususta. Uyku arkadaşı koydum yanlarına ama önce ben uyudum uyku arkadaşı ile. Uyku moduna geçtiklerinde artık teması bıraktım. Eğer ağlarsa tekrar pışpış yaptım, o yeterli gelmezse kucağıma alıp sakinleştirp geri yatırdım. İlk başta 2 saat sürüyordu sonra sonra süre düştü. Sabırlı olmak gerekiyor, yok bu bebek uyumaz deyip bırakmamak lazım. Sonra çok rahat ediyorsunuz.