Alpylmz
Alpylmz şöyle diyim 4 aylıkken başlangıcını yaptık gece yatış saatini geriye çektim saat 9a ve sallamayi bırakmıştım. Desteksiz bir sekilde 9da uyurdu. Bir sure sonra tekrar sallamaya başladım hastalık huysuzluk diş atak derken beceremedik ama yine saatinde uyumaya devam etti vee 1 yaşından sonra sallamayi da tamamen bıraktım. Şuan desteksiz saatinde uyuyor 28 aylık hamd olsun. Bende ağlatarak vermedim bu eğitimi