Tugcedgn oğlum 4 buçuk aylık. ben gündüz uyku saatlerini düzenleyip gece uykusunu erkene cektim. Destekli uyuyor hala. Kucağımda ayakta hamakta sallıyorum değişiyor duruma göre 😬 bazı geceler cok uyanıyor bazı geceler daha az… benim oğlan erkenci iki tane dişi üc aylıkken çıktı. Şimdi de diş sıkıntısı cekiyor atak dönemindeyiz bir de 5-6 aylık olunca ılımlı bir uyku eğitimi vermeyi düşünüyorum.
Ben öyle göz teması kurmayayım iletişim kurmayayım yapamam ya:( boncuk boncuk bakıyorken bana onu görmezden gelemem. odada bırakıp da çıkamam. birtanecik evladım var avaz avaz ağlatamam da.. ben istiyorum ki zaten rutinimiz var uyku saatlerimiz de belli. Sadece desteğimi azaltayım. Mesela rutinimizden sonra ben yanına uzanayım onu öpüp okşayayım öyle uyusun. Zaten anne yanı beşikte yatıyor. Geceleri uyanmaları azalsın uykuya ben yanındayken kendi dalsın yeter