Sibel0637 ozzge aptamilin şeker oranı değil bebelacın şeker oranı daha fazla diye duydum ben doktordan doktor aptamil comfort önermişti bizede ben pronutra ile devam ediyorum benimkisi içiyor sorunuda olmadı inşallah olmazda 😊
Dunyamsensn2008 Yusuf_Talhanin_annesi nasıl yani birdaha ksumayacak bir sefer de sorun çözülüyor mu?benim bebiste çok kusuyor aşırı ondan sordum
Dunyamsensn2008 Yusuf_Talhanin_annesi nasıl yani birdaha ksumayacak bir sefer de sorun çözülüyor mu?benim bebiste çok kusuyor aşırı ondan sordum
Yusuf_Talhanin_annesi Dunyamsensn2008 benimki de öyleydi her defasında kusardı ben böyle bir çözüm buldum bile bile kendim çocuğumu kusturıyırmuşum meğer inşallah sende de işe yarar 🤗
Sibel0637 ozzge aynen şimdi bende yeni farkettim çocuğa obur diyip duruyorum ama sanırım aptamil benim bebeğime tokluk hissi vermiyor değiştirmem lazım bebelac alamıycam doktorum sağolsun korkutuyo sma falan alabilirim bende 😞 annem uyarmasa devamlı kullanıcaktım aptamili
gulcan_cem_gulce Gizem5213 Sma kullanıyorum kilo alımı iyi severek içiyor 3 aydan sonra hiç gaz sorunu yaşamadık. Kabızlıkta yapmadı
Merve15 Esleminannesiii anti reflü demek, bebeğinizde kusma olduğu için sanırım özel mama tavsiye etmişler, sadece eczanelerde satılıyordur ve muhtemelen normal mama fiyatından pahalıdır
Esleminannesiii Merve15 Aptamil özel bir mama değil evet en pahalı mama 65 TL Bebelac 40 TL ve gramaj olarakta Aptamil az aman yesinde 200 vermeyede razıyım ben de işte yemiyor zar zor veriyorum 4 aylık ama sanki 40 senedir bakıyorum öyle yordu beni
hanifedog aptamil anne sütüne en yakın olan mama doktorlar da hep onu öneriyor. ben iki kızımda da kullandım çok şükür gelişimleri hep iyi gitti
kiliclar [bilinmeyen] aptamilin sıvı mamalarından al canım acil durum için bulundurmak istiyorsan 200 ml. şişelerde açınca hemen tüketirsin toz şeklinde olanlar açıldıktan sonra 1 ay içinde tüketiliyor senin ne zaman kullanacağın belli değil
fatma1965 ben küçük kızma aptamil kullanmıştım, çok memnun kalmıştım. şimdi Allah bağışlarsa 3. kzıım oldu, onada sütüm yetmezse yine aptamil veririm