AnneAslan Lokumum05 evet bütün mamalar öyle değil mi? Similac ın kaşığı büyük 2 ölçek 60 ml mama için. 1 ölçek istiyorsanız yarısıni koymalisiniz.
Lokumum05 AnneAslan similac bilmiyorum kullanmadim kilo aldiriyor.mu zayif biraz benim bebegim digerleri 60 ml e 2 olcek
Ariyaarya Sibel0637 bebelac mi bebalac gold mu seker orani yuksek ben aptamil seker orani yuksek diye biliorm ondan kilo aldirior aptamil
Esleminannesiii Merve15 Aptamil özel bir mama değil evet en pahalı mama 65 TL Bebelac 40 TL ve gramaj olarakta Aptamil az aman yesinde 200 vermeyede razıyım ben de işte yemiyor zar zor veriyorum 4 aylık ama sanki 40 senedir bakıyorum öyle yordu beni