Gizem5213 burada çeşitli cevaplar bulacaksın,herkes kendi içirdiğini önerecek doğal olarak. Her Bebeğin bünyesi farklı olduğu için aldıkları mama da değişkenlik gösteriyor. hipp me doymayan bebekte var aşırı tokluk hisseden bebekte.. mesele Benin bebeğim doymadı hipp le. Evolvia yı çıkarttı, aptamilde döküntü çıkartmadı. Aptamilin şeker oranı en yüksek mama olduğunu biliyorum. Besin değerleri aşagı yukarı aynı. Önemli olan Bebek.. deneyerek bulacaksın