sehriyeseyda Mira- 7 aylık kızım her kaka yaptığında vücudunu yıkıyordum her gün mutlaka suya giriyoruz valla
Alisef Mira- benim kızımda Mart’ta doğdu göbeği düştükten sonra her gün gece uykusundan önce yıkıyorum dikkat etmek gerek evet ama düşünün ki bizler bile uyku öncesi duş alınca nasıl rahatsak onların da hakkı tabiki su sıcaklığı ev sıcaklığı önemli tabi bunların yanı sıra
Meryrel Mira- Valla havalar tam ısınmayana kadar 5-6 günde bir yıkıyorum sanki inşaatta çalışmış gibi her gün bebek yıkayanlar var garip buluyorum rahatlama olayına gelirsek bende her gün masaj yapıyorum 6 aylık ogluma hasta olmasından korkuyorum yazın ama her gün yıkarım bunaltıcı sıcaklarda 🥰
Sessizol Mira- valla kasımda doğurdum yeri geldi 10 günde yıkadm cok soğuktu yakmamıxa rağmen yaz gelsn hergün yıkıcam valla
deleted452 Mira- haftada bir yıkıyorum benim ev soğuk kızım sürekli dolaşıyor evde ikisinde aynı gün yaptırıyorum 20 aylık ve 8 aylık iki kızım var ama yaz günü hergun yikiyordum bazen gün içinde 2 3 defa bile yikadigum oluyordu hem hava sıcak hemde suyu seviyor kızım
g-k-s0212 Mira- ilk zamanlar ben de gün aşırı falan yıkardım 2-3 aylıkken neredeyse her gün yıkamaya başladım. Suyu çok seviyor oldu olası. Her gün şampuan sabun kullanmasam da şöyle bir rahatlatıp masaj yapardım. Ama benim evim oldukça sıcak oluyordu kış bebeği olmasına rağmen üşümüyorduk
_ipekk18 Mira- şuan 4 aylık olduk dogduğundan beri 2gunde bir bazen hergün yıkıyorum suyu çok seviyor hatta birkez uyuya kaldı duş alırken filenin üstünde 😁 Ocak ayinda doğdu 🌸 Evin içi 22 derecedeydi hep
Enesra Mira- kayinvalideme kalsa Aralık çocuğunu her gün yıkayacakti. 3 aylık olana kadar 10 günde bir yıkadım resmen 5 ay 8 günlük haftada 1 yıkıyorum hava soğuksa erteliyorum. Çevremde yaz çocuğu hergun yıkandığı için orta kulak iltihabı oldu. Çekindim biraz ben sık yikamiyorum
DevrimciAnne Mira- 1 ay 20 günlük her akşam yıkıyorum evim sıcak ama elektrikli soba yakıyorum bazen benimle bazen tek yıkıyorum ☺️
Goktugunannesiyim Mira- havalar ısınmadı tam o yuzden hergun yıkamıyorum 2 günü gecırmemeye dıkkaat edıyorum o kadar