klyccc 3buçuk aylık bebeğim. 2-4 gün arasında değişiyor sıklığı. Sevmiyor soyunup giyinmeyi çok ağlıyor. Keyfi yerindeyse 2günde bir. Değilse 3-4 güne sarkıyor. Böyle soyunup giyinirken çok ağlıyor mu bebekleriniz ?😕
Asel2267 klyccc benim bebegimde 3,5 aylık soyunmayi çok seviyor uzerini cikarinca çok gülüyor kuvezde yatti 23 gün bir tek bezle alıştı çıplaklığa diyorum 😁😁
Gulceninannesi25 klyccc soyunurken değilde benimde giyinirken çok ağlıyor bezi bağlayıp zibini giydiriyorum biraz emzirip devam ediyorum ısıtıcı açık oluyor o arada tabii
Fatosmirac0203 klyccc biyerlerini yırtıyo yemin ederim duş aldırmaya korkuyorum cocugu katıla katıla ağlıyor sanki kesiyoruz çocuğu😔
Zehratrzi Mira- göbek bağı düştüğünden beri hergün yıkıyoruz şubat doğumlu kış çocuğu ama ısıtıcıyı ayarlayarak hergün yıkadık ve yıkamaya devam ediyoruz bazen babasıyla bazen benimle duş almayı çok seviyor hem ten tene temas etmiş oluyoruz güzel oluyor😂😍
Deletedmom_22 Deletedmom_22 ben doğduğunda her gün ama her gün yıkadım. Kış bebeği olduğuna rağmen Yıkamadan yatırsam asla uyumazdı . Yıkadığımda çok rahat uyurdu mışıl mışıl Şimdi 2 yaşında haftada 2kere yıkıyorum kışın. Yazın her gün akşam duş alır yatmadan önce. Doğduğundan beri çok seviyor suyu hala
aysnr0649 Mira- doktorumuz her gün duş aldırmamızı söyledi. Haftada 1 şampuan kullanın dedi. Bebeğim 2 ay 16 günlük.
Volkanelif2202 Biz doğduğundan beri 3güne 1yıkıyoruz yatmadan önce oda misafir varsa ya da biz bi yere gittiysek 4güne aksıyor
Ysmn11-11 Mira- bir yerde okumuştum yeni dogan bebekelr hergun yıkanmaz ve her yıkandığında kimyasal kullanmak doğru değil (havalar soğuk olduğu için ben de 4,5 günde bir yıkıyorum ısınsın gün aşırı yikicam )
Irmakprensesinannesi Asel2267 4 5 gün uzun süre enfeksiyon bu kdr bekletmeyin bebekler düşüş rahat lar
ly35 Mira- benim kızım da geçen sene martta doğdu. yaz iyice gelene kadar 2günde yıkadım. yazın her akşam yıkayıp uyuttum rahatlıyordu. şimdi 1 yaşında kış boyu 2günde bir yıkandı ama hava ısınınca yine her gün yıkarım 😊
Irmakprensesinannesi Mira- 1 2 gün arayla yıkıyorum 9 qy 6 günlük kızım doğduğundan beri 2 günde bir yıkadım.kisinda
sarmaliklahana Mira- Eylül dogumluydu kızım. Hastaneden geldikten sonra başladık 5.ayına kadar hergün kıyafım gece uyumadan önce. Sonra gün aşırıya döndüm. Suan 7 ay 27 günlük gün aşırı devam. Hazirandan sonra yine hergün suya sokmaya devam 🤟😄