meneksegul_68 Mira- kızım Aralık doğumlu ilk doğduğunda 3 günde biraz havalar ısınınca 2 günde tam yaz aylarında hergün yıkıyordum şimdide 2-3 güne bir yıkıyorum 14 aylık
Eeisitan Mira- 17 aylık kızım haftada iki kere genelde salı cumartesi günleri yazın tabi her gün yıkamıştım bazen günde iki kere bile yıkadığım olmuştu
2626 Benim bebeğim banyodan sonra uyumuyor haftada1 banyo yapıyoruz öyle olunca,yıkanırken duruyor ağlamıyor hiç ama banyodan sonra gözler fıldır fıldır normalde uyuyan bebek uyumuyor 2aylık henüz tavsiyeniz var mı bu konu hakkında
Leylakkk 2626 uyku saatine yakın yıkayın benim bebegimde öyleydi uyanınca emzirip bir yarim saat oyalayıp yıkıyordum saatlerce uyumuyordu şimdi uyku saatine yakın yıkıyorum emzirip uyutuyorum.
Leylakkk Mira- şuan 5 aylık haftada 2 kere yıkıyorum havalar tam ısınmadı henüz iyice ısınınca hergün yikamaya baslicam
Ekvatoral Mira- biz yaz bebesi olunca göbeği düştükten sonra her gün yıkadım. Havalar soğuyunca gün aşırıya döndü. Tabi bazı günler 2-3 gün geçtiği de oldu. Daha tam havalar ısınmadı az daha ısınsın her gün yıkarım. Daha küçükmüş siz de bence biraz daha ısınmasını bekleyebilirsiniz
Beno Mira- gün aşırı yıkıyoruz.doktorumuz tavsiye etti gaz sorunlarına uykuya kas gelisimine çok iyi geliyormus
birtatlianneee Mira- Hâlâ banyo yaptırırken ufo çalıştırıyorum 3 4 güne bir yıkıyorum ama sizin bebek küçük mis kokuyorlar zaten 4 5 gün bile idare edebilir iyice ısınmadan rutini bozmayın bence
cahillesohbetikestim Mira- ocak doğumlu doğduğu günden beri iki günde bir taş çatlasın üç günde bir yıkarım
thecamellia Mira- 6 aylık ilk doğduğudns 3 günde bir yıkıyoduk havalar soğuyunca sadece pasar günler yıkamay başladık şimdide havalar ısınmaya başladı diye haftada 2 yıkıyorum gün farketmiyor
lolaa Mira- bir gün yıkayıp bir gün yıkamıyorum. Yıkandıkça çok rahat ediyolar havalar tam ısınsa her gün banyo yaptıracağım 😊benimki de 55 günlük😊🧿
Esraaakrky Semire tam olarak henüz bulamadık. Sab simpleks kullanıyoruz biraz faydasını gördük bugün de biogaiaya başladık ek olarak
tektanem Mira- benimde 49 günlük başta iki günde bir yıkıyodum bir haftadadır her gün yıkıyorum isilik oldu sıcakta doktor hergün ılık duş aldırın dedi benim evimde serindir ama derece var 22 dercenin altına düşürmeye çalışıyorum sıcaklığı şuanlık bir sorun yaşamdık inşallahta yaşamayız
meyaski Mira- mevsim geçişi daha kolay hasta olabilir bebeğiniz. 1 yaşındaki kızımi haftada bir yıkıyoruz. Üstelik bizim evde en sıcak oda oturma odası ve 50 derecede yaktigimiz halde kızım halıda oynarken elleri ayakları bacakları buz gibi olurdu. Eşimin göreve gittiği zamanlarda 10 günü bile buluyor yikamamiz.