1balkizannesi Wonderful_mom manalı bir ismi olmalı bence çocuklarımızın isimleri cennette o isimlerle çağrılacağz. Benim kızımın ismi Reyyan Asel ♾️💕
Esra_Deva Wonderful_mom ayy çok geç kalmışsınız yaa ben daha cinsiyetini bile öğrenmeden karnındayken adıyla seviyordum 🥰 Benim ismim Esra kızışkomunki Deva 🌸
Esra_Deva ikizlerr ciddi misiniz 😍 Benim kızımın ismi de Deva 💜 ay çok mutlu oldum şu an ilk kez burada ikinci bir Deva duyuyorum
Ysmndmrl Wonderful_mom defne pera vera mina Bence isim hakkı annenin babalar zaten Soyadını veriyor isim hakkı annenin olmalı 😁
ikizlerr Esra_Deva bende sevindim görünce, az kullanılan bir isimleri gibi Derde derman olsunlar hep 🥰
Ysmndmrl iyikianneyim61 benim kızımda Duru 3 yıl önce bir gün kızım olursa adı Duru olsun demiştim çok şükür gönlüme göre oldu
Esra_Deva ikizlerr Amin. Valla benim kızım daha haberi ile Deva oldu bize. Hayatları boyunca önce kendilerine olsunlar sonra etraflarına Deva saçsınlar inşallah 🌸💜