mingos bence kızınıza bakın ve hangi ismi size çağrıştırıyorsa, hangisiyle seslenmek hoşunuza gidiyorsa onu adı olarak koyun. bir de gerçekten isim seçimi çok önemli bence, ilerde insanın karakterine de şekil veriyor
Organikanne Wonderful_mom Ayşe Liya ❤️ kızımın adi 🧿liya ismi çok güzel gerçekten Arya yada alyada olabilir
iyikianneyim61 Wonderful_mom hem sizin beğendiğiniz hem de eşinizin beğendiğini koyabilirsiniz iki isim.. benim kızımın adı da duru🌸daha hamile değilken dedim eşime kızım olursa adı duru olacak diye ☺️
Ysmndmrl iyikianneyim61 benim kızımda Duru 3 yıl önce bir gün kızım olursa adı Duru olsun demiştim çok şükür gönlüme göre oldu
Asdfgh1 Kendi ismimle başlıyım Eliz🙈 bu ara baya yaygın isimler arasında. kızım Alis🌸 İpek , Hazel , İlkim
6464 Asdfgh1 benim kızımın ismide Eliz Erva. Eskilerden hiç duymadım ki benim koydumğumda da yoktu çevremde. Şuanda pek denk gelmiyorum ☺️Anne ismi olması şaşırttı oyüzden 😬
Gari_de_Gari Wonderful_mom kızımın ismi Ebrar çok beğenerek ve isteyerek koymuştum şu aralar Mira ismine acayip beğeniyorum