6464 Asdfgh1 benim kızımın ismide Eliz Erva. Eskilerden hiç duymadım ki benim koydumğumda da yoktu çevremde. Şuanda pek denk gelmiyorum ☺️Anne ismi olması şaşırttı oyüzden 😬
Asdfgh1 6464 İsmimi her yeni duyan çok şaşırıyor zaten 🙈😂 Yeni yaygınlaştığı için😂 Göçmeniz biz göçmenlerde Elis s olarak yaygın z çok az 🥰
Zezz Wonderful_mom mira nil koydum kizimin adini idil isminide cok seviyorum laninya 2 ci bi kizim olursa brlki koyarim
[silindi] Wonderful_mom Rengin🌈. Bu aralar Yaz ismini çok beğeniyorum. İpek ve Pelin de hep kulağıma hoş gelmiştir.