angelfish kamyon olsa kamyon kullanırım o derece. Burada en önemli şey seni panik yapacak birisiyle araba kullanma. Birde kaza yapmadan araba kullanmak istiyorsan her yol ayrımına geldiğinde yavaşlaman gerek. Geçiş önceliği vs .. bunlar sadece kitaplarda yazar. Manuel’de önce gaza bas motorun sesini duy, sonra yavaş yavaş debriyajdan ayağını Çek. Öbür türlü kavrama noktasıyla kalkmaya çalışırsan istop edersin sürekli bunda seni strese sokar