angelfish işin çok daha kolay o zamAn sadece pratik. Ben önce köy yollarında başladım çok sakin diye, sonra mahalle aralarında ,sonra çarşı trafiğine çıktım. Amacım oğlumu ilerde okula götüreyim, ilçede yaşıyorum.ilçe içine eşe dosta gideyim yeter modundaydım.eşim şehir dışına çıkarmaya bAşladı 1-2 oldu. Böyle böyle geliştiricem sanırım😀 ve ben YouTube da direksiyon hocalarının videolarını iZliyorum çok şey kattı bana.isimleri verebilirim. Şunu söyleyim direksiyonu ilk tuttuğumda 25 yaşındaydım😀 eşim desteklemedi beni hiç. Ağlaya ağlaya eve geldiğimi çok bilirim😀 azmettim vazgeçedim eşim de başardığımı gördükçe yan koltuk keyfi yapmaya alıştı😀 dediğim gibi videolar çok etkili oldu