angelfish bende ehliyetimi alir almaz İstanbul Ankara arası sehirlerwrasi gittim ama o zaman cocuk yoktu. Sehiricinde çok pratiğim yok pratik yapacak vaktim yok çünkü. Bizdede ben istiyorum esim korkuyor cocuk la İstanbul trafiği olmaz hayvan gibi sürüyorlar diye.
120 130 ile gidiyorum rahat. Ama şimdiki araba pahalı biraz. Bende diyorum bana ucuz bir araba al bir ay hoca ile çalışayım en azından yak8n yerlere giderim.
Senin yerinde olsam hafif hafif öğlen saatlerinde başlarım 10 dakikalık mesafeye gitmeye. Trafik yoğun olmaz. Zaten alışınca rahatlarsın.