İlk çişini yaparken çok canı yanıyor bizimki de çok ağlamıştı 3 aylıkkken oldu. Madecassol ve teramisin karıştırıp sürdük .pipisine sürekli kantoron döktük çok çabuk iyileştirdi. Bi de bardak kapattık değmesin diye 1 hafta kadar. Sonra bezine vazelin sürdük.rahat atlattık çok şükür.