Mrvsen ben 34 günlükken yaptırdım , daha küçükken bence çok acı duymuyorlar kriz şeklinde ağlaması hiç olmadı uyuşukluk geçtiğinde hiç duymadığım kdar ağlamıştı calpolle geçti.bebeğiniz büyük acı duyması normal ,ama yine de kontrol ettiniz mi sargısı açılmış beze değiyor olabilir mi?benimki eski usuldü klips falan yoktu bir kere sargısı çıkıp beze değmişti onda da çok ağlamıştı .