yektasmom nilimsi ne alaka şimdi bu yorum ? Uzmanlar yenidoğan sünneti öneriyor, kafamızdan yaptırmıyoruz heralde.
1Emirbebek Mrvsen bizde vardi canim vok asiri ağladı Saatlerce. klipsli yaptırdık kanama olmaz demişlerdi kanama da oldu. O gün çok zor geldi bana. Doktor 2 çeşit agri kesici yazmıştı düzenli onları içirdim. Telefondan çizgi film açtım mecburen alışkanlığı vs yoktu ama ilgisini çekti sakinleşti biraz. Cok gecmis olsun gormemise dönün insallah
GoktugUstaoglu Mrvsen sarı bir merhem vardı arkadaşlar illaki yazmıştır ama kantorondan hiç zarar gelmez bol bol dökün bence şuan orası böyle taze et ya yavrum canı yanmasın .yarını beklemeden dökün bence onu
Bao Mrvsen aynen öyleydi benimkide. Canı yanıyo çiş yaptıkça. Bugünü atlatın yarına bir şey kalmayacak. Çok geçmiş olsun.
BenMathilda Mrvsen merhaba, cisi geldiği için cisinj tutup ağlıyor olabilir veya cis yaptığında ağlıyor olabilir. Benim oğlum 14 aylikti bu şekilde geçirmişti süreci. Bezini çıkarmıştim tuvaletini lazimliga yaptirmistim, cisi değdiği icin agliyordu
BenMathilda Bir de rip ampul veya batikon kullanabilrisiniz enfeksion olusmamasi ve yaranin hizli iyilesmesi açısından.
Dadam Mrvsen benim oğlum da 3 saat ağladı ve asla kucağımdan inmedi, uyuşukluk geçince ağlamaları çok normal yarına daha iyi olur inşallah, geçmiş olsun
Fatmabalkan Mrvsen bizde doktor sık sık emzirin hemen ilaca baş vurmayın dedi bizim de surekli agliyordu hatta hep ayağımda salladım öyle uyudu papatya suyu sıktık her bezi açtığımız da 3 gün sonra düzeldi inşallah sizinki de düzelir stres yapmayın 😊
Mobuz Benim bebeğimde geçen hafta cuma günü oldu. İlk 2 gün cok iyiydi dedikki boşuna endişe etmişiz. Son 2 gecedir çılgınlar gibi ağlıyo. Doktor iyileşssin diye 2. Gündem sonra yıkayın demişti. Suya girdikten sonra olduğunu düşünüyorum. Çook moralim bozuk ve yorgunum. Herkes kolay atlatmış biz yine dibine kadar yaşadık :) umarım geçer çok geçmiş olsun. Bu arada bize sadece bepanten plus ve calpol verdi doktor. Calpol de etki etmiyo son yaşadıklarımıza:/
Mrvsen Mobuz bize de calpol etki ermedi , doktor anestol sürün dedi şimdi. Sürdük bekliyoruz uyudu .. inanılmaz ağlıyor
Mrvsen Mobuz kaç aylıktı bebeğiniz? Bizde gerçekten her dönem gibi bunu da dibine kadar yaşadık maşallah. Ev inliyor şuan. Ve biz annem , eşim ve ben gerginlikten resmen birbirimize girdik