hlygzefe-25 Melek1411 yaa inşallah umarım çabucak saç dökülmelerimiz durur zaten hamilelikten sonra vücut toplansın diye paralanıyoruz saçlar gidince kendimize olan güvenimizde gidiyo ben mutsuz oluyorum heryerde saçlarımı görünce
Aycicegim miniksavasciveannesi ya ben neden hemen oldum bebeğim 2 aylıkken olmaya başladım ama düzensiz bazen 10 günde bir oluyorum niye böyle
Aycicegim hlygzefe-25 benimde bebeğim 3buçuk aylık öbek öbek saçım dökülüyor böyle kopar gibi yakında kel kalcam 🥺
hlygzefe-25 Aycicegim bende ondan korkuyorum işte hayır ne zaman duracağını bilsek en azından stres yapmayız artı stres de eklenince bence daha da çok dökülüyor duş almaktan korkar oldum ya istemiyorum saçlarımı dağıtayım korkudan
sedaozan miniksavasciveannesi emziren annelerin ilk 1 yıl regl olmaları gayet normal merak etmeyin ☺️
herseySeninleguzel11 miniksavasciveannesi 11 aylık bebeğim. 7 aydır adet olmuyorum. 3 defa oldu biri lohusalık bittikten 1 ay sonra sanirim 3. Son olan da ekim yada kasım ayında oldum 1 gün sürdü. Adet denirse 😂 Emzirme döneminde hiç olmayanlar var. Ben böyle çok rahatım bu arada 😂
kamusbuglem herseySeninleguzel11 merhaba bebeğim 4 aylık bende 2 yada 3 defa adet gördüm dogumdan sonra sezeryan dogum yaptım bebeğimi emziriyorum bu ay adet olmadım ama çok sancım oldu 2 3 hafta oldu hala bişey yok gebelik testi de verdim negatif normal mi böyle durumlr sizinde benımkine benzer cnkü
herseySeninleguzel11 kamusbuglem Emzirirken normalmiş. Olanlar da var ama kişiden kişiye değişiyor. Emzirmeyi bıraktıktan sonra 6 ay içinde düzene giriyormuş sanırım.. sizin Bebeğiniz yine küçük benim ki 14 aylık olacak. Hâlâ olmuyorum.
bilgekizinannesi Duruhan spiral taktırıcam adet olmadığım için taktıramadım korunma nasıl olacak peki böyle
ece_arel miniksavasciveannesi bende 5 aydır olmadım 2 gün önce kahverengi azcık geldik sonra yine gitti bende öyle kilo almadım ama karnım çok şiş bu yüzden kilolu gibi duruyor
Nurcugum miniksavasciveannesi miniksavasciveannesi Sanırm kişiden kişiye değişiyor canım ben 3 aylıkken oldum .
Eceedemiiir miniksavasciveannesi Ya benim daha garip kirkimdan 10 gün sonra adet oldum düzensiz gitti en son 26 Haziran oldum hala da olmadım 🤷 normal mi bilmiyorum da
BusePolat Bende bitmek istiyorum artık 46 günlük bebegim var ve hala adet oluyorum az da değil normal düzeyde gidiyo ne zaman bitecek bu
BusePolat miniksavasciveannesi En son 25 gunluklen gitmiştim gayet iyisin demişti şimdi eşim gorevde 10 gun sonra gelicek o zaman gidicem