Beyaz16 miniksavasciveannesi ben bebeğim 8 aylıkken oldum oda lekelenme seklindeydi. Tam adetimi bebeğim 11 aylıkken oldum oda baya yoğundu. Emzirme devam ettiği sürece hepsi normal sıkıntı yapmayın 🤗
BusePolat miniksavasciveannesi En son 25 gunluklen gitmiştim gayet iyisin demişti şimdi eşim gorevde 10 gun sonra gelicek o zaman gidicem
herseySeninleguzel11 kamusbuglem Emzirirken normalmiş. Olanlar da var ama kişiden kişiye değişiyor. Emzirmeyi bıraktıktan sonra 6 ay içinde düzene giriyormuş sanırım.. sizin Bebeğiniz yine küçük benim ki 14 aylık olacak. Hâlâ olmuyorum.