hlygzefe-25 hamilelikte bir hormon var hangisi adını hatırlamıyorum ama o aşırı yükseldiği için saçlarımızın en güzel en sağlıklı halini görüyoruz doğumdan 2-3 ay sonra o hormon eski haline döndüğü için saç dökülmesi aşırı oluyor. Kızım 4 aylık çok fazla saçım dökülüyor geçecek bir süre sonra merak etmeyin