Dnzysm ben ingilterede yaşıyorum burada menenjıt asısı olarak devlet bu aşıyı yapıyor bu aşı dıger aşılara göre daha fazla ateş yapıyormuş bana doktor atesı çıktığını anlamazsın bırden çıkar o yüzden calpol ver dedı 4 saat arayla dıkkat et sende canım atesıne huzursuzluk bıraz oldu çok degıl kı oda normal 🥰