Citlenbigim22 Dnzysm biz pazartesi ilk dozu yaptırdık ateş yoktu ama çok sıcaktı vücudu kızımın aşırı huzursuzluk yaptı saat başı uyandı uyumak istemedi ve aşırı ağladı 6 aylık kızım bu arada
yasemin0728 Dnzysm 3 gün ateş 1hafta huzursuzluk 10 gün kadar iştahsız dı yani bizde toplamda 10 gün kadar sürdü etkisi ama ilk dozda hiç bişey olmadı ikinciyi koldan yaptı baya etkiledi yaa
Pnnr Dnzysm Bacağı o gün ve ertesi gün ağrıdı topallayarak yürüyordu geçen haftalarda yaptirdik 2gun halsiz biraz ateşi yukseldi calpol verdi doktor uykusunda da uyandi her zamanki gibi yaninda yattım ateşi çıktığı icin aklim kaldigi için sonra geçti.
Birkedibirbebekkkk Dnzysm ikinci dozu da olduk cok sukur hicbir etki yaratmadi. Ne huzursuzluk ve ates sadece asilarin oldugu gun normalden fazla uyuyor bu da normalmis.
Aydagul35 Dnzysm 3 ayı tamamladık bexsero aşısı ve nimenrix ilk dozunu yaptırmıştık. Bizim doktor epey erken planlamış🤔 sahi bu neye göre planlanıyor erken veya geç anlayamadım gerçekten 🤯
cemre_-34 yasemin0728 hımm bexsero genelde 3 toz nimenrid de 1 toz diye biliyorum doktorumuz asi kartına öyle yazmıştı
yasemin0728 cemre_-34 benim ikizimin oğlu içinde toplamda 5 doz yazmışlar canım. Bence ilk hangi ayda başladığında alakalı doz sayısı bence erken başlarsan aşı sayısı fazla oluyo tahminimce