Merhaba tek ateş yapan oydu bizimde iki gün sürdü ateş ama aralıklarla çıktı oda en fazla 38 cıkmıştı uyku problemi yaşamadık sadece ateş olmustu .doktorumuz 6 saat arayla 3 defa verin calpol demişti bebeğim 5 aylıktı cok geçmiş olsun .buarada aşıdan sonra hemen calpol verin demişti