Sevdaerdgn34 ecee034 benim de mama sevmiyor aynı öyle ne emzik ne biberon tutmuyor midesini bulandırıyor bende istiyorum mama tutmasını. Çünkü bazen bayaa uyanık kalıyor göğsümde süt bırakmıyor acıkıyor mama vermek istiyorum ama içmiyor
Sevdaerdgn34 Kumkizanasi bence başlamalısın benim bebeğime de etraftakiler zayıf diyor sütün yaramıyor diyorlar ama benim bebeğim mama sevmiyor vermek istedim içmedi doktor bakalım bana ne diyecek
Gkce09 Kumkizanasi biz de aynıyız 3 ay 12 günlük 5600 kilosu doktor bize de az dedi ama mama önermedi bakliyat, ceviz, balık, kıruyemiş, tavuk, balık, bulgur yememi bir de günde 3.5 lt su içmemi söyledi
Cinarberkk Sevdaerdgn34 sadece anne sutu baska kullandigim birsey yok inanki uykusunda bile emdiriyorum 😂
ftmgz Sevdaerdgn34 protein ağırlıklı olarak beslenin yumurta et yoğurt günlük dikkat edin bir haftaya farkı görürsünüz memelerde karbonhidrattan ve şekerden biraz uzak durun sütünüz çok yağlanır
Gkce09 Kumkizanasi ya inan ben de anlamıyorum ama kafamada takmıyorum başka bir doktor’a daha gittim 3.160 gr doğdu sarılık oldu inek sütü alerhisi falan derken ilk ay 400 gr aldı sadece ve doktor 2900 üzerinden değerlendirdi kilosuna normal dedi ve eğer aç kalsa susmaz sürekli ağlar dedi.
3MelekAnnesi3 Sevdaerdgn34 benim oglum 3150 dogdu 3 aylıkken 6bucuk 7 kilo felandı bizim kilomu suan baya önde 8 bucuk aylık