Glitter Dyguckr Mrv91 mlda_nr Asagiya biraktigim link tum dunyada yapilan arastirmalarin sonucu olusturulmustur. Ingilizce bilmeyenler google translate yardimiyla ana hatlara hakim olabilir. Emziren anneler icin yuksek risk kategorisinde oldugunu belirtmek isterim. Bir de bunu bebege icirmek.... bunun yani sira doktorunuz herhangi bir durum icin ilac yazarsa etken maddesini bu siteden kontrol edebilirsiniz. http://www.e-lactancia.org/breastfeeding/fennel/product/
mlda_nr Glitter bende süt yapar diye biliyodum günde 3kere içiyodum ayla123 benimkide şurup şeklinde iki gündür kullanıyoruz ama daha bi faydasını görmedik
mlda_nr Glitter bende süt yapar diye biliyodum günde 3kere içiyodum ayla123 benimkide şurup şeklinde iki gündür kullanıyoruz ama daha bi faydasını görmedik
Gksaksl mlda_nr Bebeklere ilk 6 ay su bile verilmiyorken böyle şeyler hiç hiç verilmemeli diye düşünüyorum ki doktorlarda öyle söylüyor.
AbdullahEmir mlda_nr canım ben kullandım bir zararını görmedim kullanabilirsin o aldığın gaz damlalarında şeker var zaten eskilerin şekerli su ver gazı kalmaz mantığıda burdan geliyor o yüzden ben çok damla kullanmadım genelde kimyon tohumunu demleyip günde 3 çay kaşığı verdim ama yinede sen bilirsin sonuçta doktorun önermiş yanlış yönlendirmek istemem geçmiş olsun kuZucuğuna 🧿
Nihannn Denes sekere alistirmasaniz sonucta likir likir cay gibi icecek degil sevemyerekde olsa bikac cay kasigi icsin. Sonra size zorlugu damak tadini kontrol edemezsiniz. Ustelik 2 yasina kadar seker verilmesi yasak diye bas bas bagirirken doktorlar.
Ozderr mlda_nr evet içine şeker koyarsan gaz sancısını alıyor daha zaten vereceğin iki kaşık bişey. Bizde cok faydası olmuyor çünkü gazı olmasa da kolik bi çocuğum var
Serapaylar mlda_nr canım nurseharveyi bende denedim ama fayda etmedi sonra sab simplex denedim ve çok faydasını gördüm
Zuhal-2019 mlda_nr ben biogaia kullanıyorum faydası var tabiki ama tamamen geçirmiyor bide zeytinyağ ile karın masajı yapıyorum gaz damlaları zararlı diye hiç vermedim kimyon vs onlarıda korkudan hiç vermedim oğlum dört aylık olcak beş gün sonra suyu bile yeni vermeye başladım
mlda_nr Zuhal-2019 evet doktorlar su bile vermeyin diyo hep tereddüt endişe o yüzden insan böyle güzel uygulamalarda birbirine danışıyo fikir alıyo
Ssssraa Bebeğe içirmek değilde kendim içiyorum her gün. Faydasını görüyoruz inşallah, gaz olmamasına engel değil sadece çıkartabiliyor. Bebeğe içirmek bana çok korkutucu geliyor bilmiyorum
mlda_nr Ssssraa evet işte insan tereddüt ediyomuş baksanıza rezene bile zararlı diyorlar ben faydası var diye günde üç kere içiyodum
ayla123 mlda_nr rezene süt artıırır diye iciyodum ben hemde bebeğe iyi gelir demişti sağlık ocağında hemşire bana bende içiyorum bi faydası yokmuymus