mlda_nr ben ilk defa dün verdim kesinlikle karşıyım ama Bebeğim çatlayacak gibi ağlayınca katılmaya başlayınca lanet olsun dedim, bir çay kaşığı verdim gece deliksiz uyudu bugün de çok sakin. Rutine bindirmem ama böyle çok kötü olursa o günlük veririm sonuçta gaz damlalarının da çok masum olduğunu düşünmüyorum. Eğer verecekseniz şekere falan gerek yok bu arada zaten tadını bilmez ki yavrucak