Şeker bebekleri anlık rahatlattığı için gaza iyi geldiği düşünülüyormuş, yoksa gazı aldığı yok. Ünlü bir nöroloğun yazısında okumuştum.
kolik kas ve sinir sistemiyle de alakalı olduğu için o süreç tamamlanana kadar maalesef ne yaparsan yap gazı oluyor. Bağırsak florası oluşurken ordaki yapıdan kaynaklı gaz üretiliyormuş.
İnanın benim bebeğim kadar şiddetli kolik çok azdır, ne arabada ne bebek arabasında durmayan bir bebeğim var, gece gündüz sürekli ağlıyor ağlamaktan mosmor oluyor katılıyor gözünden yaşlar akıyor artık ama sadece anlık rahatlatabiliyorsunuz :(