Herkese merhaba öncelikle
Tam 1,5 yıldır yaşadığım bu berbat psikolojik süreci size en detaylı şekilde anlatmak istiyorum umarım bir çocuğunıza ışık olabilirim.
En başından başlayarak size anlatıyorum sürecimizi anne karnında detaylı ultrasonda başladı bizim hikayemiz dr. Oğlumda böbrek büyümesi olduğunu ama hemen korkamaman gerektiğini çoğunun kendiliğinden düzeldiğini söylemişti fakat o an dünya başıma yıkılmıştı bile… daha sonra her ay kontrolle bakıldı ama düzelmedi , düzelmedi git gide büyümeye devam etti her ay yaklaşık 2 cm büyüyordu doktor belki doğduktan sonra düzelir dedi ve bekleyeme devam ettik oğlum sağlıkla doğdu çok şükür hemen bi nefrolog ile görüştük bize antibiyotik verdi korucu ( ben lohusa halimle berbat bir psikoloji içinde 10 günlük bebeğime ilaç hemde antibiyotik mi vereceğim diye günlerce ağlayıp gezdim ) neyse 1 ay kullanmadım çünkü kabullenemedim ama doğru değildi tabiki yaptığım çünkü burada ki antibiyotik normalde kullandıklarımız gibi değil dozu çok düşük ve aylarca kullanabiliyor neyse daha sonra ben doktor araştırmasına girdim nefrologdan daha çok üroloji doktoru araştırıyordum çünkü söz konusu ameliyat ise bunu ürolog yapıyor bir sürü yaşayan insanın hikayesini okudum bir sürü makale okudum bir umut kendiliğinden düzelir diye sonra bize anlata anlata bitiremedikleri bir prof ürolog bulduk oraya gittik bize süreci anlattı sünnet edelim hemen düzelebilir dedi bize Türkiyenin en pahalı sünnetlerinden birini yaptı ve tahmin edersiniz ki sonuç değişmedi hem sünneti kötü yaptı hemde gidip gele gele doktora güvenim azaldı tavrı haraketleri hiç hoşuma gitmedi sünnetden 3 ay sonra bizi çağırdı tekrar ultrason istedi sonra dedi ki ameliyat bir kez daha dünya başıma yıkılmıştı yine hüngür hüngür ağlayarak çıktım dedim ki 40 doktora sorarım 41. De ameliyatı derse tamam ettireceğim dedim özellerde para kaygısı oluyor diye devlet hastanesine gittim orda heyete girdi oğlumun raporu bu sırada etrafımızda başka şehirlerde ki doktor görüşlerinide aldık hepsi ameliyat dedi … devlet hastanesinde ki bir ürolog bana bir isim verdi işte orda hayatımız değişti Prof. Serdar Tekgül bu doktorada git eğer ameliyat derse ameliyattır Buse avrupada üzerine cerrah yok dedi tamam dedim dosyalarım elimde randevu bulmakta zorlandık vs derken en sonunda bulduk hemen gittik ve görür görmez bu ameliyat daha önce görsem daha önce yapardım dedi yine tabi ben ağlıyorum artık kaçamıyordum oğlum mecburen ameliyat olacaktı ve en sonunda durumu kabullendim 7,5 aylık oğlum emeklemesi geri kalacak süreç nasıl olacak, narkoz alacak diye kendimi yiyip bitirdim ama abartmıyorum arkadaşlar tükettim kendimi neyse biz randevumuzu aldık ameliyat olacaktı artık ve oldu bundan 2 hafta önce ve ben şu an sadece kendime neden bu eziyeti yaptığımı düşündüm inanın sünnetten çok daha basit bir operasyon ama altını binlerce kez çiziyorum sadece kendi doktorum için söylüyorum çünkü yaptırıp memnun olmayanda bir çok insanın hikayesini okudum ve dinledim ama Allaha binlerce kez Serdar hocayı karşımıza çıkarttığı için şükür ediyorum ve siz annelerim ne olur korkmayın inanın sünnetten daha kolaydı oğlum ameliyattan çıktığı gece daha normale döndü sadece 2 gece hastanede kaldık bu işin en zor kısmı çocuğunuzu ameliyathaneye vermek ve ordan geri almak umarım bir faydam olmuştur amellyata gelince 3 yöntem var en sağlıklısı açık ameliyat bebeklerde belden 2 cm bir kesiyle giriyorlar minik bir tel takılıyor 6 hafta sonrada onu çıkartıyorlar yine 15 dk lık uyutarak sonra Allahın izniyle bu süreçte geçmiş oluyor ben önce Allaha sonra Serdar hocama emanet ettim rabbime şükürler olsun ki karşımıza çıktı ama ben bunun için çok uğraştım doğru kişiyi bulmak önemli ödediğimiz tüm para helali hoş olsun
Herkese geçmiş olsun Allahım hiç birimizi evlatlarımızın sağlığıyla sınamasın dilerim ve ne olur ameliyattan korkmayın