ElaZeyAras benim doğuştan vardı böbrek genişlemem. Sonrasında doğuştan kanalın birinin yapışık olduğunu bu yüzden böbreğin işlevini yapamadığını büyüdüğünü öğrendik. Ben çok geç kaldım tabi senelerce ağrı çektim hep kum döküyorsun falan dediler. En sonunda ben 7.sımıftayken teşhis koyuldu ama küçüktüm asla ameliyat olmam diye ağladım sürekli lise 4e kadar da bir şekilde idare ettim ama o saatten sonra artık ağrıdan nefes alamıyorum doktor dedi iflas etti edecek böbreğin asla işlevini yapamıyor tamam dedim ilk ameliyatım kapalı ameliyat oldu idrar yolundan girdiler. Başarısız oldu doğuştan olduğu için. 1 ay sonra açık ameliyat oldum başarılı oldu ama benim ameliyat olduğum hastane çok kötüydü çok özensizdi ameliyathane enfeksiyonu kaptım. Ameliyatından 2 hafta sonra acil olarak hastaneye yatışım yapıldı 1 ay hastanede yattım baya sıkıntı çektim. Ateşim 1 ay hiç düşmedi yemek yiyemedim sürekli kustum zordu bayağı. Ama bu tamamen doktorun ve hastanenin ihmali. Bu sebepten benim için çok zorlu bir süreçti. Ama enfeksiyon kapmasaydım 2 kere ameliyat olmama rağmen zor oldu demezdim yani. Eğer ameliyat derlerse çok yi araştırıp öyle yaptırın. Çok geçmiş olsun 🌸💓