ElaZeyAras Sinir 15 dedi doktor kızımın 17 imiş üroloji baksın dedi .üroloji ye sıra aldım . Bunun tedavisi nasıl olacak . ameliyat mı olması lazım .
Serpil51 ElaZeyAras bizde de geniş çıktı o zaman 8 aylıktı 6 ay sonra gel tekrar dedi gittik düzelmiş dedi
civcivim0 ElaZeyAras merhaba ameliyat oldunuz mu nasıl bir tedavi uygulandı bizim de 22 mm genişlik var
brcn1990 ElaZeyAras Merhaba. Ameliyat oldu mu bebeğiniz ? Nasıl şu anda. Bizimde sağ böbrekte genişleme var. Ameliyat denildi.
ElaZeyAras civcivim0 merhaba iki yıldır 17 mm de kaldı takip edecez dedi büyürse kötü dedi .bayramdan sonra tekrardan götüreceğim .sizin ne dedi
civcivim0 ElaZeyAras bize de ameliyatlık durum yok şimdilik dedi. Sondalı film çekilecek. Kan ve idrar testi verdik bir de antibiyotik yazdı
esragoktugg Merhabalar bizimde kaçak var biri grade 2 biri grade 5 mayısa sintigrafi günü verdi. Ameliyatta ne yapıcaklar anlattılar mı size daralma işlemi mi böbreği almamı ne yapıcaklar yani biz de ne yapıcağımızı bilemez halde bekliyoruz
brcn1990 esragoktugg Bizim sağ böbrek grade 1 hidronefroz.Sol normal. Üroloji,Anestezi ve Nefroloji onay verdi. Bu hafta gün vermek için arayacaklarını söylediler. Kapalı ameliyat olacak. Robotik uygulama ile olacakmış.
brcn1990 brcn1990 esragoktugg Esra hanım merhaba.Aynı süreçten geçiyoruz sanırım. Çok geçmiş olsun. İzniniz olursa bu süreçte bilgi paylaşımı yapalım birbirimize. Yalnız özelden yazamıyorum.Hata veriyor. Sizde deneyip bana yazabilir misiniz rica etsem
brcn1990 brcn1990 Esra hanım merhaba.Aynı süreçten geçiyoruz sanırım. Çok geçmiş olsun. İzniniz olursa bu süreçte bilgi paylaşımı yapalım birbirimize. Yalnız özelden yazamıyorum.Hata veriyor. Sizde deneyip bana yazabilir misiniz rica etsem
brcn1990 Arkadaşlar hepinize geçmiş olsun. Yavrularımıza Allah şifalar versin. Izniniz olursa grup kuralım. Bu süreçte bilgi paylaşımı yapalım birbirimize. Ne dersiniz ?
brcn1990 brcn1990 Benim uygulama hata ve yanlış veriyor sürekli. Etiketleme yapamıyorum. Umarım diğer arkadaşlar da okur
brcn1990 brcn1990 Benim uygulama hata ve yanlış veriyor sürekli. Etiketleme yapamıyorum. Umarım diğer arkadaşlar da okur
esragoktugg brcn1990 merhaba bi yazdım gitmedi galiba uygulama hatalı özelden mesaj atmayı bulamadım am bilgi paylaşımı bende yapmak istiyorum size grade 1 de ameliyat dediyse bize kesin der grade 5 hangi şehirde yaşıyosunuz