Adalianas ben doğumdan hemen sonra babamı kaybettim, o şokla lohusayken değil ama bi süre sonra büyük bi buhran yaşadım lohusa depresyonu sayılır mı bilmiyorum bebek her uyumağında veya ağladığında oturup ağlıyordum. Bi kere baya hıçkıra hıçkıra krize girdim. Ama bence depresyon olmasını anlamamız için daha fazlası gerek mesela ben uyuyamıyordum o yorgunlukla uykusuzluğa rağmen bebek uyuyunca uyuyamıyordum. En uykulu zamanım 2 ve 5 arasıydı onda da bebek uyanınca deliriyodum. Gündüz dinlen diyorlardı bana ama hep kötü şeyler geliyordu aklıma (babamı kazada kaybettiğim için travmatik bi durumdu) ve uyuyamadım bi süre . Annem yanımdaydı sonra eşimde yanına annemlere gelince biraz destekle düzeldi herşey. Eğer tek olsaydım çok kötü olurdu ki evime geldim şimdi annem yine de benimle geldi hala tek bırakmıyor sağolsun 🥰