muallimeanne58
muallimeanne58 hiç üzülme, bende yarı emzirdim yarı mama verdim, herseyiyle iyi kızım, bende ailemi 7 günden sonra istemedimhadi gidin kocamın ailesini de tabi ki evde kavga cıktı, dedim onlar gittiginde kızımla ben sarhoşta rahatım heryerimi degiştiriyolar herseyime karısıyolar sıkıntı basıyodu beni, eşimde cocuk odasında yattı ben bebişimle aynı yatakta yattık eşime bazen kaldırıp mama falan yaptırdım ilk once sıkıntı geliyoduda alıstı, ama ben cok rahatladım depresyonum daha azaldı birde uyku sorunumu cozersem biter gibi