Streptekok çekiştirme dedi öyle haşin sert çekme değil şöyle düşün elinle baldırına hafif bastır öyle çekiştirme ☺️ Bana da hafif çekiştirme hissedersin korkma canın acımaz dediler hiç canım yanmadı sadece biraz mideye basım olduğu iÇin mide bulantım oldu, midem bulanıyor dediğimde sakinle yaptılar oda geçti gitti bebek gibiydim kuzımı görünce herşey bitti gitti. Sedasyon almayı düşünme boşuna spinal olmuş olursun o gördüğün anı hatırlamadıktan sonra genel ol daha iyi ☺️ Ama tavsiye ederim spinal, 2. Çocuğum olsa yine hiç düşünmem spinal derim ❤️ Ki ben kan aldırırken nikah zamanı sağlık ocağını birbirine katmış insanım 😂