Streptekok 18 ay ara ile iki defa epidural sezeryan oldum. Cok çukur hiçbir sorun yaşamadım. Doktorum ile asistanı fısır fısır konuşuyorlardı ama ameliyat hakkında değil. Sanki sohbet ediyor gibi. Hicbir şekilde simdi kesiyoruz, simdi dikiyoruz diye birsey bana söylemedi. Bende doğum öncesi çok hikaye dinledim yok cekistirme oldu yok baskı oldu diye . O yuzden hazirlikliydim bekliyordum ama beklediğim gibi olmadı. Bebeğim doğduktan sonra da sadece onu izledim. Temizlediler, giydirdiler o agladi sustu etrafına bakindi bende hep güldüm. Epidurali alırken tansiyonum düştü benim. O yuzden bir miktar sakinleştirici verdiler. Bunu isteyebilirsiniz mesela.