Streptekok Benim ameliyatıma son anda karar verildi, hiç de korkmamıştım ama masaya yatınca ağlamaya başladım 😂 Anestezi uzmanı çok tatlıydı konuşup beni normale döndürdü. Çekiştirme hissediliyor ama korkulacak bir şey değil siz uyuştuğunuzu bile anlamadan bi anda bebek ağlayıveriyor 🥲 Müzik açıyorlar sohbet ediyorlar, hafifcik de epidural kafa yapabiliyor. Kızım ağlarken yanağıma koydular, bana değdiği anda susuvermişti hiç unutamam. Benim için kıymetli bir andı. Sonra bebeği götürüyorlar siz dikişi bekliyorsunuz o kısım sıkıcı biraz ama her şey kısa sürede tamamlanıyor ☺️