Streptekok spinal sezaryen oldum. Hiçbir acı, ağrı sızı hissetmiyorsun. Ses falan da yok Zaten sürekli başında hemşireler anestezist falan konuşuyor. Nasılsın iyi misin. Suan şu oluyor, simdi şöyle olacak gibisinden. O yüzden zamanın da nasıl geçtiğini anlamıyorsun. Bebegi çıkarırken biraz baskı hissedebilirsin veya miden bulanabilir. Söylüyorlar da zaten. Ben de heyecandan kalp atışlarım yükselmişti. Başhemşire hemen farkediyor zaten cihazdan, kalbim hızlı çarpıyor dediğim an sakinleştirici verdiler mesela.
Valla ben yaptıysam cidden herkes yapar o kadar iddialıyım 😂