Streptekok ayy herşeyi hissettim bir de uyuşukluk olunca kat be kat fazla hissediyorsun (Hani kolun bacağın uyuşur dokunduğunda ki hissetiğin gibi)
Amaa ben bi iğneden korkan, kan görünce bayılan, kanlı kesmeli sahnelerde midesi bulanan kaldıramayan biri olarak çok rahat geçirdim 🥲 çünnkü bi kere doktpruna güven rahat ol.. Ve tabi ki bebeğinin ilk karnından çıkarıldığı an ağlama seslerini duyuyosun, iyi mi kötümü biliyosun, gözünle görüyosun yaa ohh 😊 dünyalar senin oluyor 🤗
Ayrıca narkozdan ayılmak çok zor diyolar ama spinal anestezi hemen atıyorsun, ayıksın zaten..
İlk 1 hafta başın ağrıyor ama onu da kahve içerek hafifletebilirsin 🤭