sarisinbayan Sezaryen yaptınsa ultrasonla karnına bakıyorlar. Ben ilk hafta gittim bantı aldı bi şey sıktı ultrasonla karnıma baktı. 40′ında yine gel demişti ama memlekete gitmiştim brn. Neyse doktoru aradım dedim memleketteyim gelemiyorum burdan bi doktora gideyim mi? Kendini iyi hissediyorsan hiç gerek yok dedi :) Yani sende iyiysen parçalı şekilde kanaman yoksa vb, gitmene gerek yok. Ama deblet hastanesine de gideceksen bakarlar elbette merak etme:)