sarisinbayan Minikom33x bizimki çok gazlı 😔 sizinki daha yeni gerçi olmaz erkeklerde çok oluyor bizde birde göbek fıtığı var 😔😔
ayseeeasln21 sarisinbayan canım ben gitmedim 40 muayenesine falan ama tabi yine de sen bilirsin eğer gitmek istersen devlet hastanesinde de gorunebilirsin
sarisinbayan dlsclk kendimi cok kastigim için uyusamadim 😔 6 kere spinal denendi en sonunda genel yaptılar ama o spinalin ağrılarını öyle bir çektim ki 😔 boyun tutulması sırt ağrısı Allah’ım kimseye vermesin 1 kiloluk serum yedim onunla ayaklandim 😔😔
AlminaLina sarisinbayan işde bu yüzden çağırıyor son kontrol 🤭İçin temizlenmişmi etmişmi ona bakck yarında benm çöküyor 40 ım 😍
sarisinbayan tmrskbr ama alttan muayne edildini çok nadir duydum sezeryanda o yüzden normal doğum sandım simir testi ne için istendi sizden
Nilunas sarisinbayan aynı sebeple ben gittim devlete bakıyorlar canım neden bakmasınlar ama git yani önemli bir şey olabilir
tmrskbr sarisinbayan her sezaryenden sonra simit testi alınıyor benim doğum yaptığım hastanede rutin bir işlem yani. Benim doktorum da çok ilgiliydi ben çok memnun kalmıştım.
Edagg sarisinbayan benide dr’m bi doğumdan 10 gün sonra cağirdi birde 40 ın ckkınca gel simir testi yapalim dedi ama bende gidemedim çünkü muaynesi şuan 600 ₺