sarisinbayan bende sezeryanla yaptım. Doğumdan sonra 5. Günü gittim ücretsiz dikişlere baktı yolladı. Sonra kırk muayenesine çağırdı gittim aynı şekilde dikişlere baktı rahim toparlanmış mi vs bide korunma yöntemleri hakkında konuşuldu çokta gereklimi die sorarsan özel hastanelerin para için ürettiği bişe bence. Sezeryan dikisilerinde sorun iltihap gibi şeyler gözlemliyorsan tabi ki git ama diğer türlüsü soygun