sarisinbayan canm hicbirsey yapma doktora gitsen aynisini soyliyecek.benm kiximdada vardi cok sisiyordu ve buyuktu.doktor bebek buyudukce ve kilo aldikca gecer dedi ve gercektende oyle oldu.bende bagladim,para koyun dediler yptim bez yuvarladim ama daha cok morartti ve doktor cok kizdı.lutfen hicbir mudahale yapma gececek biraz sabredin canm gecmis olsun