Zaten ağladığı için daha da şişer ama sakinleştiğinde biraz küçülür farkedersiniz ve önemli olan doktor muayene ettiğinde içindeki deliğin büyüklüğü. Dış kısımda büyüklüğe takılmayın. İç kısımdaki delik küçükse problem olmaz zamanla kapanır dedi doktorumuz bize. Ama o delik büyükse bir operasyon gerekebilirmiş. Ve çocuk cerrahi bakıyor bu duruma. Bizim dıştan ceviz büyüklüğünü geçmişti.