sarisinbayan bir zaman sonra geçiyor merak edip endişelenmeyin🤗 benim bebeğimde çok ağlamaktan göbek fıtığı olmuştu çok yukarı çıkmıştı göbek deliği, biz ilk başta doktor kontrolüne kadar Demir para bağladım tam deliğin üzerine gelecek şekilde ve doktora gittiğimizde 1 yaşına kadar geçiyor demişti ve birkaç ay içinde normale döndü 🙏🏻