talula keçiboynuzu pekmezi tüketiyor. Ve kaç türlü karışım yaptırdık doktor söyledi onu kullandı. Bitkisel bir hap vardı sigorta karşılamıyor pahalı bişeydi onu da kullandı eşim. Kabak çekirdeği çakşır macunu aklına ne gelirse hepsini denedik. Bakalım rabbime kalmış bundan sonrası. Peki eşinin değerlerinin düşük olması karakterini de etkiliyor muydu. Pasifmiydi, aglarmıydı herşeye, isteksizlik varmıydı. Eşim bana kadın gözüyle bile bakamıyor düşün bunla alakalı olabilir mi bilmiyorum