Zhnce benim ailemde öyle diyor. Hatta en son kavga oldu kaynanam görümcem ve eşimin teyzesi. Üçü de birbirinden çirkef. Evimi bastılar eşim işe gidince. Beni tartakladılar. Ben evi terkettim boşanacaktım ama eşime kıyamadım. İntihar ederim bilmem ne dedi kıyamadım geldim. Ailem halen diyor o zaman gitmeseydin evi ayırmayı şart koşsaydın diyor. Şuan bile bana diyolar çık gel senin kocan agzını açmaz kimseye diyolar üstüne de böyle Bir durum ortaya çıktı. Yani bir türlü kendi ailemize kendi sorunumuza odaklanamıyoruz.yok kaynım atanamıyor eşim aylarca ona üzülüyor, yok kaynanam basit Bi ameliyat oluyor eşim günlerce beni koynuna almıyor düşün yani 4 yılımız böyle heba oldu ne doktora gitti ne piskoloğa gitti ne de değişti