birtutamsac canım zaten bunu öğrendiğimizden beri eşime destek oluyorum. Çocugumuz olsa da olmasa da çok şükür bir kızımız var ya hiç olmasaydı falan diyorum. Moralini yüksek tutmaya çalışıyorum onun yanında hiç ağlamadım mesela. Benim sinirim ailesine. Çok baskı kurdular eşimin üstüne. Evin üstünü yaptırın diye baskı yaptılar yok seni sileriz bilmem ne dediler. Haftalarca konuşmadı lar eşim içine atan biri kimseye anlatmaz, kavga edemez cevap veremez. Böyle böyle strese girdikçe işte değerleri düştü diye düşünüyorum. Çünkü kime sorsak stres büyük etken diyor